CÈDULES D'HABITABILITAT

DE SEGONA OCUPACIÓ.

 

 

 

1. Què és una cèdula d’habitabilitat de segona ocupació?

 

La cèdula d’habitabilitat de segona ocupació és un document administratiu que acredita que un habitatge és apte per ser destinat a residència de les persones i té les condicions tècniques per ser habitable.

Recordeu que necessitareu la cèdula per poder donar d’alta els subministraments d’aigua, gas i electricitat , així com per poder vendre o llogar l’habitatge.
 

 

2. Com tramitar una cèdula

 

 PAS 1
Cal que un arquitecte/a tècnic/a o un arquitecte/a visiti l’habitatge i s’encarregui de certificar l’habitabilitat mitjançant un certificat.

Podeu telefonar al Col·legi d’Arquitectes Tècnics o Arquitectes per tal que us facilitin un tècnic/a.

Col·legi d’Arquitectes Tècnics de Girona
Telèfon 972 21 18 54

Col·legi d’Arquitectes  de Girona
Telèfon 972 21 41 51

 

PAS 2

Cal presentar aquest certificat a l’Oficina d’Habitatge. L’Oficina d’Habitatge us donarà un resguard i un document per anar a pagar les taxes a l’entitat bancària.

 

PAS 3
Un tècnic/a municipal de l’Oficina d’Habitatge es posarà en contacte amb vosaltres per visitar el vostre habitatge i comprovar-ne l’habitabilitat.

 

PAS 4
La Generalitat concedeix la cèdula i  l’Oficina d’Habitatge us entrega el document acreditatiu de la cèdula. En el transcurs de 20 dies hàbils aproximadament obtindreu el document de la cèdula. 

 


3. Normativa

 

Habitabilitat, condicions i cèdula ( Decret 141/2012 ).

 

 


 

 

 

 

 

Amb la col·laboració:

Oficina d'Habitatge. Ajuntament de Salt.

C/ Dr. Ferran, 7, bxs (17190 - Salt)
Horari d'atenció al públic: de 9.30 a 13.00 h.
De dilluns a divendres
Telèfon: 972 402 276
Fax: 972 400 436
Correu electrònic: habitatge@salt.cat