Cèdules d'habitabilitat de segona ocupació

Què és?

La cèdula d’habitabilitat de segona ocupació és un document administratiu que acredita que un habitatge és apte per ser destinat a residència de les persones i té les condicions tècniques per ser habitable.

Recordeu que necessitareu la cèdula per poder donar d'alta els subministraments d'aigua, gas i electricitat , així com per poder vendre o llogar l'habitatge.

Com tramitar
  1. Cal que un arquitecte/a tècnic/a o un arquitecte/a visiti l’habitatge i s’encarregui de certificar l’habitabilitat mitjançant un certificat.

    Podeu telefonar al Col·legi d’Arquitectes Tècnics o Arquitectes per tal que us facilitin un tècnic/a.

    Col·legi d’Arquitectes Tècnics de Girona
    Telèfon 972 21 18 54

    Col·legi d’Arquitectes  de Girona
    Telèfon 972 21 41 51

  2. Cal presentar aquest certificat a l’Oficina d’Habitatge. L’Oficina d’Habitatge us donarà un resguard i un document per anar a pagar les taxes a l’entitat bancària.

  3. Un tècnic/a municipal de l’Oficina d’Habitatge es posarà en contacte amb vosaltres per visitar el vostre habitatge i comprovar-ne l’habitabilitat.

  4. La Generalitat concedeix la cèdula i  l’Oficina d’Habitatge us entrega el document acreditatiu de la cèdula. En el transcurs de 20 dies hàbils aproximadament obtindreu el document de la cèdula. 

Normativa

Habitabilitat, condicions i cèdula (Decret 141/2012).

Close Menu

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies